вторник, 16 юли 2013 г.

Used ups! Привършилите ми продукти!

Събирах,събирах празни шишенца и воала! Най-накрая ще направя нов пост за изразходваните от мен продукти! :)

1.Шампоан Дева - Струваше около 4лв. и с ръка на сърцето мога да кажа, че измива чудесно.Може би да изсуши леко нечия коса, но в тандем с хидратираща маска няма мърдане.Хубавото е че не съдържа парабени,силикон и оцветители.


2.Интимен гел Агива с млечна киселина и екстракт от алое- Мога само да кажа, че ми е любимец и не мисля, че друг би го заменил.Не изсушава и измива много добре.Цена 1-2лв.


3. Маска за лице 3в1 на Евелин- Това нещо го бива само за почистване на лицето и остатъчния грим.Останалите неща, които обещава да върши просто.... НЕ! Не бих го купила отново.Цена 4-5лв.

4.Душ гел Балея-  Мирише много хубаво.Напомня ми детството.Измива добре и не изсушава кожата.Цена- 2-3лв.

5.Шампоан за обем Сиен- За цена от 2лв. мога да кажа, че този шампоан ми е абсолютен фаворит и върши точно това, което обещава-дава обема и улеснява разресването и оформянето на косата.Вече повторих покупката си и ще я повтарям пак за в бъдеще.

6.Маска за изтощена коса Лориал- Ето го и вторият ми абсолютен фаворит.Омекотява косата ми и я възстановява.С тази опаковка изкарах 1 година при редовно мацане, тъй като ми трябваше изключително малко количество, което да разнеса из цялата коса.Цена-15лв.

7.Скраб и душ гел за тяло Орифлейм- Миришат много хубаво и измиват добре, но не са нищо особенно.






Няма коментари:

Публикуване на коментар